'

PENGIKUT TERBAIK !

Sunday, April 4, 2010

BIKIN PANAS JE!!!!!


 Aku masih pusing memikirkan kejadian ari tu. Korank nak tahu tak apa yang jadi?? ermmm dijadikan cerita aku dengan my kawan baik jalan pimpin tangan masa habis kelas sambil begelak-gelak mengutuk orang. Aku pun tak tahu mana punye sempit otak diorank, lepas aku dengan my kawan baik bepisah coz kitorank nak balik umah masing-masing. Adalah satu hamba Allah nie tegur aku, bukan orang lain pun. Budak kelas aku jugak, dia tanya kenapa we'll tadi jalan pimpin tangan. Lepas tu dengan tak ada otaknya dia cakap kitorank lesbian. Ada masuk akal tak?? kalau tanya aku, aku akan cakap tak masuk akal. Kalau macam tu kenapa tak cakap perempuan yang cium pipi tu les, kenapa bukan perempuan yang bepeluk tu cakap les.bikin panas je hati..huhu.Lantak diorank r apa nak cakap, kita je tahu siapa diri kita.weeeeeeeeeeeeeee~

2 comments:

  1. err...kawan ko 2 nerd kah?err...agak pelik d ctu.huhuh

    ReplyDelete
  2. xdalah nerd sngt..otak ea ttutup ckit kot

    ReplyDelete