'

PENGIKUT TERBAIK !

Sunday, January 31, 2010

cinta dan kasih sayang bukan untuk diucap semata2

 
Salam kawan-kawanku, camat malam. Aku terasa nak berjiwang malam-malam nie.hehehe..sori ye.Waktu nie aku terfikir apa yang lelaki cari dari seorang perempuan??aku terfikir berapa peratus lelaki yang  boleh dibuat laki dalam dunia nie.Aku selalu dengar orang cakap, kita muda lagi xpayah pikir nie semua. Tapi boleh korank pikir tak??untuk apa korank b'kapel sekarang??Orang yang b'kapel sekarang mesti berharap pasangan mereka nielah yang akan jadi suami atau isteri korank akan datang. Aku selalu berharap orang yang hadir dalam hidup kita tu akan kekal, dan akan selalu bersama kita even susah or senang. Lelaki yang aku idam untuk jadik suami aku akan datang mestilah matang dan ada prinsip hidup.Someone yang sayang aku walau apapun jadi dan mampu hidup dengan aku@tahan dengan kerenah aku.Ustaz aku cakap, kalau kahwin untuk seks semata-mata,ikatan tu tak lama. Jadi marilah kita bersama-sama mematangkan diri dalam menempuh hari-hari mendatang. Persoalannya..MACAM MANA TANDA PASANGAN YANG TAK SETIA??MACAM MANA NAK PANJANGKAN HUBUNGAN??LAYAK KE SAYANG DAN CINTA DIUCAP KALAU TAK DIBUKTIKAN??
jawab jangan tak jawab..

1 comment:

  1. yang penting kalau sayang jangan terlalu menyayangi, khuatir kita akan membenci .. besederhana lebih baik.. dan.. jgn serahkan sepenuh hati kpd lelaki, serahkan sbhgn sahaja.. kalau kecewa kta tak terlalu sakit.. sbb wanita kaya dgn perasaan..tak mcm kebanyakkan laki yang mudah melupakan segalanya..'-' salam.. blogwalking

    ReplyDelete