'

PENGIKUT TERBAIK !

Monday, December 21, 2009

KORANK PAHAM TAK??

Selamat petang kawan-kawanku, hari nie tak ada sebarang topik yang akan dibahankan. Hari nie hari yang agak gembira dan penat untuk ku. Hari nie aku dah mula semesta baru, sem 4. Dah lama aku dekat kolej nie rupanya, hehehe. Perkara yang buat aku gembira ialah sem nie aku tak kena CF dan lagi satu, results sem lepas dah keluar. Disebabkan aku tak kena CF jadi aku xpayahlah beratur panjang-panjang sampai bepeluh ketiak semata-mata untuk satu tandatangan. Results sem lepas dah keluar, aku dapat pointer 3.7 je. Ermmmm, pointer aku turun 0.1 daripada sem sebelumnya. Sedih sikit r, hari nie tue je aktiviti aku dekat kolej. Esok aku nak pergi daftar kelab dan ambik kad matrik pula. Lepas siap aktiviti dekat kolej, aku pegi angkat sisa-sisa barangku yang tertinggal dekat rumah lama. Nasib baik pakwe aku ada, kalau tidak....lemah aku nak pikul bantal dan tilam tue semua. Lastly, semua barangku berjaya diangkat dengan selamat. Terima kasih cayangku!!!.hehehe. Kawan-kawanku, aku nak tanya kalau kita nak buat sesuatu,siapa yang perlu didahulukan. Diri sendiri atau orang lain?? dan perlukah kita bertimbang rasa dengan orang kalau mereka tak bertimbang rasa dengan kita??. Aku teramat sangat tak paham dengan diorang.

6 comments:

  1. bestnye xkena. i kena cf! bencik! tp result agak oke lah. tp u lg teror. i baru 3.5 huhuhu. chaiyokk!

    ReplyDelete
  2. hehehe..nape u kne cf??
    biase je lorh~~usaha lgi.
    chaiyokk!!

    ReplyDelete
  3. kne seimbang antara diri sendiri dan kawan2.

    ReplyDelete
  4. huhu selamat menjalani hari2 yng mendatang sebagai student yer..
    jgn ponteng2 kelas!..huhu

    oh...terasa mcm nk kembali ke kelas la pulak!

    hihi

    ReplyDelete