'

PENGIKUT TERBAIK !

Thursday, December 31, 2009

tahun baru dan kesunyian


Tahun baru akan menjelang beberapa minit lagi. Di saat macam ni aku mula berfikir tentang hari-hari lepas yang telah aku lalui. Kesedihan, kegembiraan, kesunyian dan segala jenis perasaan telah aku rasai. Tahun 2009 terlalu banyak kesedihan telah aku tangisi, dan aku selalu berharap tahun-tahun yang mendatang akan membawa kegembiraan untuk aku. Dan kadangkala tanpa kita sedari, umur kita semakin meningkat dan terus meningkat. "aku dah tua sekarang" kata-kata tu bermain di fikiran aku, azam tahun lepas ku banyak lagi yang belum tertunai. Bila agaknya akan tercapai ye, aku pun tak tahu. Dan saat nie aku terasa agak kesorangan, mungkin waktu macam nie korunk semua tengah berbahagia. Ermmm..menjelang  tahun baru ku masih berseorangan dan akan terus berseorangan. Untuk korank semua, happy new years k. Hope korunk semua akan terus berblog n mencurah perasaan macam aku. HEHEHE


2 comments:

  1. selamat tahun baru jugak..

    besa la azam x tertunai tu huhu

    ReplyDelete