'

PENGIKUT TERBAIK !

Sunday, December 20, 2009

WANITA DAN SOALAN BERLAPIK

Sebilangan kaum wanita gemar berkias-kias, jadi sebagai kaum lelaki yang kononnya memahami. Anda semua perlulah mengetahui maksud-maksud yang tersirat di sebalik kata-kata mereka.Antaranya:

  • Kalau perempuan tanya: lawa ke perempuan tue?? maksud yang tersirat ialah siapa yang lagi lawa, saya ke budak perempuan tue??
  • Kalau perempuan kata: lawa-lawa la baju dekat sini. Maksud yang tersirat ialah belikanlah untuk saya.
  • Kalau perempuan kata: Pening lah kepala saya. Maksudnya yang tersirat ialah ia mintak anda yang gentlement nie tolong picitkan kepala. Ianya juga membawa maksud mereka nak test tahap keperihatinan anda sebagai kaum lelaki.
  • Kalau perempuan kata: kita lebih sesuai berkawan sahaja. Maksud yang tersirat ialah saya tak nak dekat awak, harap maklum la ye.
  • Kalau perempuan kata: saya suka kawan dengan awak, awak nie baik, memahami n bla bla bla. Maksud yang tersirat ialah saya rasa macam minat sangat dengan awak. Rasa macam nak jadi awek awak je.
  • Kalau perempuan tanya: awak masih teringat lagi ke dekat awek lama awak?? maksud yang tersirat ialah awak sebut ya bermaksud awak memang carik pasal dengan saya.
  • Kalau perempuan berkata: saya tak kisah awak nak kahwin lagi satu. Maksud yang tersirat ialah siapa cakap aku tak kisah?? langkah mayat aku dulu kalau nak kahwin lagi satu.
Semua ini hanya tafsiran semata-mata, jangan terlalu mempercayainya. Ianya hanyalah untuk suka-suka.

4 comments:

  1. ish..
    bgus gak information nie..
    hehehehe..

    ReplyDelete
  2. susah la camtu..tp dah tahu ni kena jage3 la huhu

    ReplyDelete
  3. hehehe..xsume pmpn ble ckp cm 2 mksud ea cm 2
    huhu..jgn pcye sngt..
    tue adalah antara mksud2 yg t'sirat ea..

    ReplyDelete